Sov så gott

En ängel har igen anlänt till himlen. Vila ifred älskade farfar. 
Nu har du inte ont av diverse sjukdomar. Men det värsta var att cancern kom och sndde all den tid som fanns kvar. Ingen ska behöva dö i det. Ingen. Vare sig man är ung eller gammal. Jag ångrar nu så inibomben att jag inte kunde åka till dig i fredags som vi hade velat. Jag ångrar det nu och kommer nog alltid att ångra det.
Vi skulle hälsat på dig i eftermiddag jag, bror och pappa. Jag har sett fram emot det hela veckan.
Så somnade du in i natt. 
Älskade farfar. Sov så gott. Du har varit en stor del av min barndom. Och jag kommer aldrig någonsin kunna tacka dig tillräckligt. Tack älskade fina du. 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Lotta

Hej Sara!
Tänk inte så Sara.Man vet aldrig när det händer.
Jag ,farmor o Ängla var in tillfarter i går.Jag klippte hans haglar o vi pysslade om honom .Han tittade upp ibland men annars sov han så lungt.Vi hade möte med doktorn och vi bestämde att han skulle få komma hem sista tiden.Vi skulle hjälpas åt att vårda farfar.Jag tror att han hörde och blev lugn i sig själv.
En tung förlust för oss alla men skönt för älskade Per-Åke.
Tänk på alla fina minnen och farfar har inte velat att du har tänkt så.
Många kramar till dig❤️Kram

2016-02-24 kl 12:56:04
Kommenterat av: A

Styrka till er!!

2016-02-24 kl 16:21:31

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤