Kommer leva länge länge länge

Blev lite ändring inför dagen. Vi åkte endast jag, älskling och Benjamin. Celine var hemma och myste och sov hos mormor. Vad tusan skulle vi ha gjort utan dig/er?! . Ni är våra klippor!! 
Var iallfall jätte mysiga timmar på leoslekand. Innan vi for iväg till maxi och handlade inför månaden.
Längtar tills i mars när älskling får månadslön igen. . Hårda 2 månader nu när han varit pappaledig ;) .
Men varit värt allt när han varit hemma med C.  Men ska även bli skönt med ordentlig lön framöver. 
OCH i mars ska alkoholen inhandlas till bröllopet, i april maten. Och denna månad måste jag även prata med Maggan om när hon ska börja med klänningen. 
Jag vet på ett ungefär hur jag vill ha den, och det pirrar av bara tanken. 
Har så många fina månader framför oss nu. Och även efteråt såklart när vårat liv börjar som man&hustru.
Och vi kommer även ha våran första betalda semester tillsammans för första gången. 
Kan inte fatta?!?!?!?!!? Vi har iallafall planerat att vi ska åka till eskilstuna djurpark. Båda våra barn är helt galna i djur. Och då menar jag galna. Sen har de karuseller och badpark oxå, så lite allt i ett. Och lagomt avstånd med. 
Har ni någon bra familjesemester att tipsa om? Från barn som är 1,5/2-4år.
 
Måste även säga att idag på leos blev jag rörd till tårar. Benjamin kan ju vara jätte blyg ibland. MEN när lejonet kom idag på leos så gick Benjamin fram HELT SJÄLV och kramade, och klappade och tog för sig helt på egen "risk" . Han sprang även efter Leo med alla andra barn. Visste så sneglade han ifall vi sprang efter honom. MEN han tog för sig, och jag fick tårar i ögonen. Har så lätt för tårar nu när jag fått barn. Jag älskar att se dem växa i sig självt. Så himla stor har han blivit pojken våran. Sån lycka i ett mamma hjärta så ni anar inte. <3
 
Och imorgon är det dags för jobb vecka igen jobbar 6/7 dagar denna vecka så får njuta alla lediga eftermiddagstimmar med barnen. Jobbar mån-ons dag och torsdag kväll lörd-sönda kortkväll. Så ganska fin vecka ändå :)
 
Så fort älskling kommer hem ska vi bunkra upp framför tvn och fixa matlådor innan vi ska sluta våra ögon.
 
Och denna helg kommer jag leva på länge länge. 
Vill alltid ha sånna hära helger.
 
Hoppas eran helg har varit lika bra som våran!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤