tårar som runnit, de har fått nog.

'Låt ingen styra dig, du gör som du vill' 
Varför känns det då inte så? Känner mig fast i mitt eget liv.
 
Ikväll har jag grinat. Första gången på länge. Jag har kommit till insikt nu. På riktigt. Och nu ska jag sluta. Här och nu. Inte meningen att jag ska må så dåligt. Det är inte meningen att man ska det när man gör allt rätt och det ändå är fel. Vill skriva så mycket mer ingående men går ju inte.
Funderar på att låsa igen fast alla följare som jag fått får följa med. Om dem vill. 
Såklart inte alla. Men de man litar på och är ins vänskspskrets. 
Är så mycket känslor som är i kroppen nu.
Vrede, ilska och besvikenhet. 
Tomhet.
 
Tomhet av att veta att det kommer aldrig bli 'normalt' fast man gjor allt och mer där till. Jag känner mig rentav förnedrad. Att jag förnedrar mig själv hela tiden som försöker. Vad fan Sara. STRÄCK på dig. De som ej vill va i mitt liv går miste om nått. För jag tycker faktiskt att jag är så inihelvete bra. 
Jag är för bra. Därför jag gråtit ikväll. För jag försökte och hoppades. Man ska aldrig ha för mycket känslor. Aldrig bry sig så mycket. Aldrig hoppas så mycket. Jag har lärt mig det. Nu .
 
Detta är jag. Detta är mitt liv. Min blogg. Min vardag. Mina känslor. 
Finns inget rätt eller fel. Ingen har rätt att komma att säga vad jag får skriva, känna eller tycka. Känslor är aldrig fel. 
Att gråta är aldrig fel. 
Det visar bara när man fått nog. 
Och det känns som om jag fått det. 
Vill aldrig förnedra mig själv igen. 
Aldrig hoppas och försöka.
Aldrig igen.
 
MEN ..... 
 
Förutom detta lessna avslut så hade vi en MYCKET trevlig kväll. Anita B, Mammma, Tindra, Jesper, mormor, Kicki och Krister var här och firade älskling. Även Otto och Robin kom och grattade Erik på utsidan en snabbis. :)  Blir till helgen igen. Då kommer pappa med. 
Mormor har kokat rotmos å fläsklägg hela dagen för älsklings skull. Han älskar det. 
Hoppas du är nöjd med dagen hjärtat. 
Och TACK ALLA som firade älskling idag. Speciellt tack till mormor som åker hela vägen för älsklings skull å gör allt för oss. TACK till HELA min familj. Ni anar inte vad ni betyder. Vi älskar er.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤