Ett par kilo

Ligger och hör lill fisans djupa andetag brevid mig. Hon sover så gott. Min lilla älskling ♡ 
 
Pappan och Benjamin är och köper grundfärg och färg till huset, carporten och förrådet. Lekstugan och staketet ska även få sig en omgång med färg. 
Vi beslutade att ha den färgen vi har. Då det sparar pengar men framför allt en massa massa tid. 
Vi sparar våran ljusa/gråa färg tills i framtiden :)
 
Så i eftermiddag ska det sista fixas på förrådet. Tomas kommer och hjälper till så det blir klart så är det bara att börja grund måla sen. Äntligen!! 
 
 
Å äntligen har jag bokat en klipptid. Ska spara längden, bara klippa topparna. Men de ska tunnas ur, klippas upp MYCKET å ta bort mycket fram och även kapa luggen snett eller något (?) Sen funderar jag på att färga de rödbrunt. Eller om jag ska slänga i en massa massa blonda slingor. Nu längtar jag iallafall tills den 26/8 så jag blir av med ett par kilo hår. 
 
 
 
Idag är de sista helgen på semestern. Känns bra men skulle även kunna vara hemma 4 veckor till.
Det har varit så skönt att inte behöva upp till jobb/dagis tidigt på morgonen. Kunna ha hela dagar med barnen istället för halva dagar. Det känns bra att ta dagen som den kommer istället för att behöva planera in flera dagar i förväg. Det känns även bra att ha haft 1vecka tillsammans med stora hjärtat och jag längtar tills v33 nu när vi är lediga 1vecka tillsammans igen. 
 
Men framförallt så längtar jag tills våran nästa semestertripp, till eskilstuna. Parkenzoo ♡♡ 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤