1 dag räckte

Vilken härlig å mysig dag vi hade igår jag och barnen!! 
Lekparken, handla, myste, Benjamin sov när C sov, jag blundade under filten. På eftermiddagen köpte vi med jordgubbar å vaniljsås och åkte vi till siss'h och barnen och hade picknick i lekparken i nästan 2 timmar.
 
Hemma sedan bestämde Benjamin att han skulle ha kött och pommes. Sagt och gjort blev de på kvällsmenyn innan de bunkrades upp med kvällsmys. 
 
När Celine somnade gick jag upp och gosade med Benjamin och krama han tills även han somnade. Gud vad värdefullt de är att få ligga tätt intill sinna barn när de somnar. 
 
Sedan var de inte alls lika skönt och mysigt att sitta själv och kolla på tv som jag hade tänkt och hoppats på. Skulle nog aldrig klara mig utan min man! Den dagen igår räckte gott och väl ;) tursom är han hemma nu och väckte mig knackande tidigt imorse. Trodde först de va någon tjuv på utsidan. Så stackarn stod nog nog och knacka ett tag. ;) .. 
 
 Idag ska förrådet fortsättas å renovera. Vad barnen och jag ska göra vette tusan. Men som vanligt så underhåller vi oss nog. Ikväll kommer moster hit på skumbad och lördagsmys iallafall. 
 
Nu ska jag vila en stund innan jag ska tvätta sängkläder. Benjamin har nog blött näsblod inatt då han var FULL med blod i ansikte och kroppen imorse även i sängen. Får hoppas de var engång och inget mer. Inget under natten mer iallafall. Usch! 
 
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤