De kan bli dyrt

Ligger på vilan med Celine som sover. Meningen var att jag med skulle sova men ingen ro alls i kroppen till att sova.
 
Efter Celine vaknat och vi ätit mat ska vi packa in familjen i bilen och åka till rusta och köpa matta/or. Så fruktansvärt tomt i vardagsrummet då vi tog bort mattan under bordet då de var helt meningslöst att ha en ryamatta vid soffan när man åt och barna kladdade osv. Men såg att rusta har fina plastmattor. Och det är ju alldeles toppen, bara torka av när man spiller så är de rent och snyggt igen. Kanske ska köpa en och annan duk med. Får se vad som dyker ner ;) . 
Har en förmåga att bli dyrt iallafall när man går på rusta av någon underlig anledning..
 
 
 
Fann dessa 2 kort häromdagen ifrån när älskling blev knivhuggen dagen efter min student 2011. 2 hugg i låren och 1 i armen. Aldrig riktigt förstått hur illa allt kunde slutat. Tackar gudarna för att det gick så bra som det gjorde 💓💓 
 
 
Dålig kamera. Längtar SÅÅÅÅÅÅ tills oktober när jag kan ta ut en ny tele. MEN här gjorde iallfall barnen morgonkissen för någon dag sen. Celine har börjat kissa ute som brorsan sin. ;) 
 
Igår eftermiddag var vi även på leos lekland och härjade i över 2 timmar. Benjamin var mer än nöjdast då han fick en leos tshirt. OCH en kram utav självaste Leo. ;) 
 
Nu ska jag snosa på Celine tills de är dags att gå upp 💝 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤