Det kan vara

Jösses vilken dag! En bra dag. En kanon dag rent utsagt!! 
 
Benjamin väckte oss strax innan halv 7. Vilket inte gjorde ett dugg. Sovit tills 8 tiden sista tiden så får ej klaga ;) och när moster sov här måndag-tisdag tror jag det var så kom inte Benjamin ner förens efter 9 tiden!! Han slog på sovmorgon fast han somnade innan klockan 8 kvällen innan.
 
Idag på förmiddagen så var vi hos finaste siss'h och barnen och lekte i lekparken. Åkte hem lagomt för att C skulle sova. När hon sov myste B och jag mrd jordgubbar innan han la sig intill mig och somnade och jag halvslumra tätt intill bakom honom. Kan vara höjdpunkten på hela dagen 💞 
 
När jag väckte barnen vid 14 blev det snabb lunch innan vi åkte och lekte med en fd dagis kompis till Benjamin. Jag och Celine myste med 'bebisen' och hängde med mamman :). Tusen tack för en jätte trevlig och mysig eftermiddag Ida, Loke och Swea. 
Så glad över att Benjamin tar för sig mer, leker mer och framför allt VÅGAR MER! 
 
Sedan ikväll blev jag för lat för att laga mat. Barnen ville inte in utan vi hängde i lekparken så älskling köpte med pizza som vi smaskade i oss innan kvällen. Hujedanemej så gott! 
 
Efter nattningen tog jag mig en riktigt rask promenad med Chewy och Annie. Mycket härligt må ni tro!! 
MÅSTE bli ett par gånger i veckan. OCH måste komma igång med träningen. Gillar inte alls min degklump till mage som hänger över byxorna eller röven som är i knävecken. :( usch.. 
Borde ha mer motivation när jag ej trivs med kroppen OCH att jag desutom tränar gratis på gymmet på jobbet. Men icke.. Hur tusan finner man motivationen?!! 
 
Nåväl. Hemma är de fotboll så jag slängde mig i duschen efter promenaden och nu har jag spelst en stund på telen så nu ska jag dra ner rullgardinen och sova.
 
Natti

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤