Fina människor

Ännu en härlig morgon vi vaknar precis innan kl 9. Benjamin sov vidare en stund till tills C klampar upp och väcker han. Vilka sjusovare vi fått ;) jag klagar absolut inte :D 
 
I eftermiddag när Celine sovit klart packar vi in oss i bilen och styr oss mot leoslekland. Dock kanske man skulle passat på att ligga på stranden nu när det är så fint känner jag i efterhand nu. Vädret verkar ju inte alls bli fint framöver. Typiskt under min semester ;) 
 
Ikväll tänkte jag faktiskt gå ut och röra på fläsket lite. Så otroligt skönt när jag kände utav igår/i förrgår att jag faktiskt gjort något. Å ska degen bort räcker det väl inte att sitta här och gnälla... Tyvärr... ;) 
 
 
3 utav katterna som flyttat och kom till sånna fina hem och fina människor. Förmodligen sista gången vi har kattungar nu på länge länge länge. Stelerisering sker i september och ppiller fram tills dess.  
 
Nu ska jag nog gå ut och sätta mig å bättra brännan
 
 
Ha en bra solig dag

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤