Sovmorgon

Idag hade jag och C sovmorgon tills kvart i 9!!!! bblev helt chockad när jag såg vad klockan var... Benjamin kom ner 20över9. Vi har då allt semester. 
 
Celine sover och jag hade tänkt träna magen oxh rumpan... det var just de. TÄNKTE. Tills jag kom på mig själv att sitta och äta glass i soffan med Benjamin istället. Suck.... Tar tag i träningen till veckan. Försöka boka in 1-2 pass på gymmet. + promenader hemma.
Känner förresten i benen att jag gick igår. Jösses vilken kass kondis!!! 
 
Nu ska jag plocka iordning här hemma en sväng innan C ska väckas. 
 
Ha en finfin dag

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤