Så mäktigt, så fint

 
Baksidan på kyrkan vi ska gifta oss i den 28/5. 
Snart är vi där bejbi. Och det har blivit på riktigt nu. Och vet ni?! Brudklänningen passade! Så gott som. Ska sys in lite grand vid tuttarna bara men annars så. Och den var så himla mycket finare o verkligheten! Å vad jag längtar tills bröllopsdagen nu. Jag längtar så jävla mycket! Jag längtar till att då dela ett av vårat livs största dagar med våra nära och kära. Jag längtar tills vi blir msn och hustru och lovar att älska varann i nöd och lust, tills döden skiljer oss åt. Så mäktigt, så fint
 
Önskar jag kunde lägga in bild på vad jävla fin klänningen är. Men jag får hålla mig. Jädrans svårt men den som väntar på något gott... Väntar alltid för länge ;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤