Snart där

 
Förra veckan och helgen har gått i rasande fart. Jag avslutade i onsdags med en hel mysig kväll vid skidstugan med jobbet. 
Sedan var jag ledig torsdag-söndag och det har varit en helt fantastisk helg på alla sätt och vis. Lugn och skön och inga måsten. 
Förutom Benjamins klipptid på fredag och att vi var till prästen och övade. Även siss'h och Sofie var med. Så fick snosa på en lite finaste prins med 💞💞 guld att ni var med gummorna mina!!! 
 
Och ser ni hur fin våran Benjamin blev när han klippte sig? Åå så stolt han var! Och han växte med flera år tycker jag. Herregud. Han får de inte lätt med alla töser som ska springe efter han när han blir stor ;) 
 
Igår var vi även och kikade där vi ska ha bröllopsmiddagen/festen. Så nu läääängtar jag så inibomben. Att få stå där och lova evig och äkta kärlek inför alla våra vänner och våran familj/släkt kommer vara bland de stösta ögonblicken i vårat liv. Och för att sedan fira in oss som gifta med dem betyder ännu mer!! 
Så nu är även låtarna fixade, blommorna beställda och betalda, imorgon ska prov make och håret läggas. ÅÅ!!! Ni anar inte allt pirr i kroppen ;) 
Till veckan ska Sofie hjälpa mig med lite mat och sedan kommer världens bästa Lulliz och hjälper mig också. Blir alldeles rörd av alla fina människor vi har omkring oss. Om ni bara visste 💞💞
 
 
Snart är vi i mål älskling. Snart blir vi en 💏

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤