Vi är i mål!!

 
 
Vi är äntligen i mål nu. Efter världens jobbigaste vecka förraveckan, magsjuka (?) illamående, diarre, stress, ihop brytning istort set osv osv. Louise räddade mig med maten. Min älskade klippa!!! 
Mormor, Kicki och mamma. Hur ska jag NÅGONSIN kunna tacka er?! Och Belle, Lotta och de som hjälpte till i köket. TACK! Och Ronja och Andreas. TACK för att ni körde. TACK Niklas för du låna ut mercan. Osv osv! Har helt FANTASTISKA människor i vårt liv. 
Skulle ju åkt häst och vagn. Men eftersom vädret såg så ostabikt ut dagarna innan avbokade vi det. 
Men ALLT var verkligen SÅÅÅÅ bra ifrån början till slut. 
Bjur på bilder. Kommer säkert komma upp mer titt som tätt ;) 
 
 
 
Idag vaknade jag vid tjugo i åtta. Kollar på klockan och får en CHOCK rent utsagt. C har sovit hela natten sen innan 20 kvällen innan och utan tutte och välling under HELA natten. Hon vaknade när jag gick på toa vid 8 imorse. Vi låg sedan och gosa till närmare 9. Inte förens vid halv 10 ca kom Benjamin upp. Jösses vilken härlig morgon.
 
När C hade sin vila åkte Benjamin och jag ut till Bergvik för att hämta ut hans glasögon. Påvägen dit blev vi stoppade på min första nykterhetskontroll och körkortskoll. Allt såg finfint ut ;) men förstår inte att man ska bli så nervös ändå???! 
 
 
Världens finaste lillprins 💞  
Nu ska jag sova. Natti på er

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤