egentid är alltid gott

min fina fina fina pojk❤️ så himla mysigt att varje lediga kväll få krypa ner intill dig efter att jag nattat din lillasyster. Bara du och jag brevid varandra i sängen. En av de bästa stunderna på dagen ❤️

Även ikväll körde jag 20-25 minuters träningspass efter appen 'träningspass' 5minuter ben, 5minuter ben/rumpa/rygg, 5 minuter mage och avslutade med ca 3 minuter helkropp. Tanken är att om 1-2veckor utöka varje övning till 8minuter. Kändes iallafall skitbra att jag tränade nu ikväll med. Nu jädrar ska jag klara detta!!!

Sedan köpte älskling med en kycklingsallad till mig och en pizza till han. Med världens längsta hårstrå i. Kommer nog aldrig bli pizza ifrån pizzahouse för han något mer iallafall ;)

Nu ska jag slumra intill lillfisan ❤️ älskling och storsfisen har tagit över "gästrummet" där uppe ❤️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤