finaste!!

 
Idag efter frukost med mor och efter att hon tvättat mina köksfönster så gick vi ut i skogen och var ute i över 1,5 timme. Hur skönt som helst. Sedan blev det att röja runt här hemma med att duscha köksblommorna, hänga fram den stora julstjärnan och ta fram julgardinerna till köket. Tänk att det är 1a advent på söndag, och det är föera + grader ute!! 
 
Nu gör jag sista veckan på 80% och det känns grymmt faktiskt. Får se om jag säger det om några veckor ;)  
 
Imogon slutar jag klockan 14 och när jag hämtat hem barnen och vi varit ute med Chewy tänkte jag mysa ner mig med dem i soffan och ta fram en bok och läsa och gosa allt vad vi orkar ❤️ Jobbigt att jobba kvällen och sedan väcka dem dagen därpå tidigt och snabbt iväg 😔 
Men nu kör vi 2 dagpass innan vi har en mystorsdag tillsammans ❤️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤