Jullängtan

Att sluta klockan 22 en fredag kväll är påtok för sent. Och att Benjamin ligger och väntar på att jag ska komma hem och vägrar sova gör mig både glad och ledsen. Glad över att han vill somna intill mig och ledsen över att han inte vill somna utan mig utan känner att han hellre ligger och väntar. Och när jag väl la mig intill han så somnade han på 2röda. Mammas älskling ❤️

Imorgon börjar jag inte förens 16.30 så en frukostmorgon tillsammans igen innan jag kommer yra runt å städa överallt eftersom Rosis, Belle, Lotta å kusinbarnen kommer hit på fika ❤️

Tycker inte jag gjort annat än att städa denna vecka dock. Men är man perfektionist så är man 😂

Från första början hade jag de röda gardinerna i köket, men de hängde bara ett par ynka dagar innan de hamnade i vardagsrummet. De blev alldeles för mörkt i köket för min smak, och blev en härlig julkänsla i vardagrummet med för engångsskull bland alla leksaker.

Hade köpstopp på julklappar med. men kunde inte hålla mig när jag såg det där dinousarielandet. Benjamin kommer bli sååååå glaad!!!! Tror han ska få det på morgonen redan så kan han å Celine sitta å leka med det innan vi åker till mamma å firar jul ❤️ Åh vad jag längtar ❤️

Men nu säger jag godnatt


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤