kroppen chocka

Åh herre säger jag. Efter samtalet på jobbet med Mikaela idag så tänkte jag. Att näj nu jävlar ska jag köra igång med träningen. Å de jävlar gjorde jag. Det jag inte tänkte på var att kag fött 2barn på 4,5år och jag har inte alls den styrka  jag en gång haft. Jag tog i alldeles för mycket och hjorde alldeles för mycket. Blev iallafall squats, situps med och utan vikter, ben/lår och plankan.
 
Det jag lärde mig var att jag inte är 14 år längre och vältränad😂 slutade med att jag var helt skakis och mådde as illa och kröp ner i sängen vid Benjamin efter 20 minuter 😂 Får se hur jag kommer må imorgon. 
 
Men mitt mål för denna vecka är att träna 2 gånger till minst. Iallafall någon form av träning. Om det som såblir springa extra varv i trappor och 'sitta i 90grader på jobbet så är det alltid något 😂 
 
Imorgon kväll blir det iallafall något här hemma igen, sedan jobbar jag ju hela helgen. Nästa helg är jag 3ledig❤️ 
 
 
 
mina fina älskade barn 💕 Ni växer och gror dag för dag och jag skulle vilja memorera allt ni lär er hela tiden.  Ibland blir jag alldeles snopen över vad kloka ni är.  Tänk vad mycket kärlek det rymmer i era små kroppar, så mycket känslor, frågor och alla lärdommar ni tagit till er redan i erat korta liv.
Jag och eran pappa ska ge er en stadig grund att stå på i livet som ni sedan får bygga klart på när ni är vuxna. 
Jag älskar er mer än bokstäver kan skrivas och ord kan sägas. ❤️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤