skräckbilder

Vilken dag. Dagis ringde mig lagomt i rasten och talade om att Celine ramlat ner ifrån rutschekanan och slagit i framtanden så den kändes lös. 
Fick en akuttid hos tandläkaren vid 12 tiden där det konstaterades att det såg bra ut och även kändes bra,och om tanden nu eventuellt skulle vara lite lös så kanske den växer fast igen. Så skruttan min hade en ordentlig tur!! 
Men vad mycket bilder man hinner få innanför pannbenet innan man får allt konstaterar och nerverna hinner lugna sig. 
 
Min kära mor följde såklart med och efteråt bjöd hon barnen på glass💕💕 
 
Sedan följde vi med henne och Tindra till biblioteket där Benjamin lånade sig 3 stycken böcker, 1 dinousarie bok och 2 st med den stora röda hunden Clifford. 
Lite mysigt att gå runt i biblioteket och barnen får kika på det dom vill låna. Absolut inte sista gången!! 
 
Jag själv lider av världens jobbigaste torraste rethost som aldrig släpper + att jag är så trött i kroppen så jag bara vill spy. Ska bli skönt att vara ledig med mina små 💕imoorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤