Älskade tjej!!

Alldeles strax ska jag stänga mina ögon och sova intill mitt element.
Celine har haft över 39 graders feber hela dagen och jag har varit en känguru mamma i stort set hela eftermiddagen/kvällen. 
 
Hon var hos mormor och morbror under tiden jag och Benjamin var på bamsegympan. Han tycker det är sååå kul så han längtar redan tills nästa gång!!
 
 
 
Iallafall så hade mamma och morbror fått varit känguru och Celine hade somnat till på mamma.
Älskade lilla hjärtat! Hoppas du är kvitt febern imorgon.
 
 
 
Håll tummarna för hon är frisk imorgon våran tjej 💞

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤