In the future

Det blir inte som man tänkt sig. Idag och imorgon är jag hemma och vabbar med en sjuk Celine. 39 graders feber imorse och näsan rinner, hon nyser och ögonen är blanka 💞
 
Men ikväll ska hon iallafall få vara hos mormor en stund så jag får följa med Benjamin på bamsegympan. 
 
Helgen har gått fort. Den var över i ett svep.
Jag tog mig 5km promenad vid skidstugan i fredags när älskling var med barnen till hästarna. Var hur skönt som helst att ta sig ut på promenad.
 
 
Haha Benjamin ser lite mer spänd ut på hästen än Celine gör ;) 
Om jag får tro så tror jag att Celine kommer rida inom ett par år och tävla i hoppning i unga år.
Och Benjamin kommer spela handboll/innebandy och fotboll. Tror iallafall att de kommer ha ett stort intresse inom djur och sport bägge två.
Hoppas jag ;) 
 
 
Celine har sett hur jag gör med Chewy. (När jag tvättar hans öron och ger han dropparna.) Imorgon ska vi tillbaka till vet och jag hoppas det är bättre!!!! 
 
Sedan måste det se väldigt komiskt ut när älskling är ute och går med barna. Benjamin älskar ju att klä ut sig. Speciellt till spindelmannen!!
 
 
I lördags hade lillasyster tjejmiddag och kalas eftersom hon fyllt 8 (!!!!!) ÅR!!! Så jag plattade hennes hår och sminkade henne lite lätt. Se så fin hon är!!! 💞💞
 
 
Igår när jag gjorde delad tur så hade de även åkt till hästarna och myst 💞
I framtiden ska vi oxå bo på en gård och bygga upp den.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤