25 april -17

13-21,30 passet nådde sitt slut.... Tillslut. Jösses vilken låååååååång dag. Å jag har saknat barnen som jag inte får se förens vid 16 tiden imorgon. 


Men allt hade gått bra här hemma. Världens bästa mamma har passat dem å nattat dem ikväll 💕 Båda barnen snarkade och sov när jag kom hem. Mina små älsklingar!! Om ni bara visste vad stolta ni gör mig, hela tiden. 

Nu kämpar vi ut ett pass till innan ni är lediga i en veckas tid sen med pappa 💕 


Och gammelmormor är i deje så hon bjudde oss på kaffe och lunch innan dagis och jobb idag. Jag önskar så stort att ni flyttar hit, barnen älskar henne minst lika mycket som jag gör. 

Vi har sån tur att ha dig i vårat liv 💕 
Och Chewy är minst lika nöjda som vi 😂👏


Med lätta ben springer hon där tossa. Glad och alldeles sprallig och ser nästan helt kär ut i livet. Morbror springer bakom och jagar henne. Vilken tur vi har, som har dig Jesper. Som ställer upp. Jag tar dig för givet hela tiden. Jämt. Jag vet att jag inte ska göra det. Men jag är så otroligt glad över att vi har dig, och för allt du gör för oss. Det skulle finnas fler som du. För världen skulle vara så himla mycket finare då. Människorna skulle vara finare. Tack för stt du blev min bror och morbror till mina barn. Och tack för att du gör ett sånt toppen jobb med dem 💕


Gammalt kort på gmormor och Benjamin 💕


Nu är det natten och imorgon kväll kommer pappa/älskling hem 💕💕


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤