Italienskt julbord

Igårkväll var det julbord på ett italiensktvis med älsklingsjobb. Smaker och mat som jag inte var helt van eller bekväm med, allt ifrån bläckfisk till tunga 😂 Men det var en jätte trevlig kväll, och jag förstår att älskling trivs så bra som han gör 💞 

OCH måste säga tack till världens bästa mamma och Leffa som passat barnen två kvällar i rad och nattat dem. Tusen miljoners tack. Helt underbara är ni, på alla sätt å vis. ♥️ 
Betyder enormt att ha fått 2 ’ensamna’ kvällar med mitt stora hjärta. 

En händelserik helg utöver det vanliga. 

Men vi avslutade den med pulkaåkning i backen. Mysigt avslut denna helg. Nu hoppas jag att snön får ligga kvar över jul. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤