På tok för tidigt

Vilken dag! Å vilka duktiga barn 💞 De har hängt med mamman i affärer och handlat julklappar till morbror Jesper 💞 

Imorse slog jag upp mina ögon kl 6. KLOCKAN 6!!!! På ledig dag. Å jag kunde inte somna om. Suck suck suck SUCK! Men dagen har varit bra trots allt. 

När Celine somnat ska jag hoppa i en dusch och skrubba kroppen riktigt ordentligt och sedan krypa ner i soffan. 

Imorgon ska Maja och Tindra komma hit medans mamma och c/o åker till KD och handlar de sista inför jul. 
Så imorgon ska det bli en mysig dag 💞 

(null)

Förra veckan klädde vi granen 💞 

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

💞 pappan i huset tog fina kort på barnen när jag jobbade. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

💞

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤