fattig och rik

Idag har jag levt i en dimma tror jag minsann, men efter jobbet så var det hem och byta om till mamma rollen. Tänk att man kan ändra karaktär på sig själv på bara några få minuter. Ena stunden är man på jobbet och är 100 olika personer (ni som arbetar inom vården förstår vad jag menar) och sen kommer hem och byter om till mamma och fru. Det är det charmiga i livet, att man har allt och lite till!! För fasiken vad rik jag är💕 Fastän jag känt mig fattig på sömn idag så är det dumt att klaga för det fina som jag har. Skulle aldrig byta det mot något, mitt jobb och min familj. Ren lycka och kärlek. Trots påfrestningar, trötthet 🙄
 
Efter ett litet minidisco här hemma i eftermiddag så åkte vi till min farmor på kaffe och fika. Alltid mysigt i ett lagomt kaos med 2 barn omkring sig 😂 
 
På hemvägen beställde vi med oss familjepizza, en helt perfekt söndag innan Celine nattades och ett avkopplande bad intogs.
 
Imorgon väntas det ett långt kvällspass. Men hoppas först på lite sovmorgob med barnen. Till 7 iallafall. 😉
 
 
Mina fina som hade myst hela förmiddagen ute i skogen på en långpromenad ❤

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤