Kom hem 💔

 
 
Efter frukosten när pappan åkt iväg så gick vi ut i skogen med Chewy och 2/4 katter. Messi och Gunnar var med oss ut på promenaden hela skogsvägen fram till gammelmormor. Men det är bara Gunnar som hittat hem. Benjamin var ledsen och orolig och saknade Messi innan han somnade 😩 Hoppas för allt i världen att hon kommer hem igen våran fina Messi ❤ 
 
 
Ikväll åkte jag och älskling in på bio medans barnen var hos mamma och c/o. Vi såg på split. Helt okej, men kommer nog inte att se den igen. Men helt klart sevärd. 
 
Imorgon ska vi nog iväg och leka med Izza och Oskar. OM Messi hittas annars får vi bli skogsmullar och leta rätt på henne. 
 
På kvällen ska jag försöka få mig tid till att ånga ansiktet, peela och ta ett härligt bad. Träningen får vänta tills på måndag. Kanske blir en rask promenad istället medans älskling och barnen roar sig på kvällen. Det återstår att se. 
 
God natt och håll tummarna för att Messi hittar hem.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤