renoveringssug

 
Äntligen!! Nu väntas en 4 ledighet 💕 
 
Paketen är inpackade till älskling och imorgon fyller han 27 år, herregud! Vi som träffades när han var 19 och skulle fylla 20. Herregud vad åren går!!!! Så imorgon blir de paketöppning och tårtabak och kalas.  Hur gärna han inte än vill erkänna det så vet jag att de pirrar i hans mage å han är ivrig på att öppna paket 😂 han är värre än barn på julafton, på riktigt!! 
 
 
Är så sjukt sugen på att renovera här hemma!! Även om vi inte alls behöver igentligen. Inte precis nu. Men trött på det som är nu, å vore kul att få göra om efter sitt eget smak och tycke.
 
Tänk att få göra om tvättstugan/ingången till en riktig tvättstuga. Byta brunnen, väggar och golv och göra nått i stilen med bilden ovanför. Svårt att veta hur en tvättstuga ska vara igentligen. Och hittar dåliga bilder när jag letar.. 
Tror jag ska satsa på att försöka bli miljonär eller något inom en snar framtid istället så vi får sätta igång med alla planer. Skulle även vilja isolera altenen och byta fönster till 'skjutfönster' de vi har nu går inte att öppna. Å isolerar man så kan man ju ha det som extra rum. 
Herregud vilka planer jag har. 😂

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤