Totally in love

 
Jag har på riktigt förälskat mig i mitt eget ansiktsrengörning.  Aldrig känt mig så ren och lätt i hyn efter en rengörning, och jag kan tvätta mig med rengörningen på och nästan I ögonen utan att de svider!!! Och det luktar verkligen himmelskt!! Varför har jag inte lyssnat på siss'h tidigare? 😂 
 
Även beställt hem riktig peeling och ansiktsmask. OCH bokat en ny ansiktsbehandling i mars. Var 3dje månad ska jag göra en ordentlig behandling i ansiktet har jag lovat mig själv. Synd att komma på detta när man snart ska fylla 25 år, men bättre sent än aldrig. 
 
Idag har älskling iallafall firats. På förmiddagen kom pappa och Ann-Marie på fika och uppvaktning och på eftermiddagen dök Anita B in en snabbis och sist ut var mamma, Leffa, Tindra, Alva, Jesper och gmormor. Det blev tårta, glass, kaffe och festis och paketöppning. 
 
Tror jag har en nöjd älskling efter idag. Utav mig fick han riktiga vinterskor som är vattentäta, plånboksfodral i äkta läder eller om de var skinn (????) OCH jag betalade hans nya vinterdäck till bilen. Så lönen den kom och gick, på riktigt 😂 
 
Imorgon väntas det en minst sagt spännande dag. Och jag håller alla mina tummar och tår för att det ska gå bra för älskling. Kommer att berätta mer så fort ALLT är spikat. Men ni kan ju hålla tummarna för honom/oss så länge. ❤ 
 
Så imorgon när älskling är borta ska jag och barnen nog ta en dag utomhus, vara i skogen och njuta utav friska luften. Varit alldeles för lite luft utomhus denna tid. Var dock ute på en promenad i 1 timme i början på veckan, härligt! Och tyvärr den enda träningen som blivit denna vecka. Får försöka hinna med imorgon och söndag. 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤