working class hero

11 timmars jobb är nu tillända!! Imorgon väntas 7-16 och jag längtar tills på onsdag då jag är ledig med barna 💕 men först, 3 långa arbetspass kvar. 
 
Pappan å barna har haft de toppen iallafall, skogsturer, disco, stallet och varit hos Anita B som i vanlig ordning. De myser järnet när mamman jobbar. 
 
 
Mitt hjärta gör volter, flera gånger om 💕 
 
Och när jag kom hem på timmar hade älskling gjort hemma gjorda pannbiffar och kokat potatis med brunsås och stekt lök. Herregud vad gott. Sedan sov han i 1,5 timme medans jag plockade ihop och slumrade till i soffan med Celine medans Benjamin målade teckning till mig med vattenfärg. Åh vad jag älskar min familj. Min fina fina familj 💕 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤