3 ynka dagar kvar

😍😍😍 Endag i helgen nĂ€r jag jobbade sĂ„ var barnen och Ă€lskling ivĂ€g till skivstjĂ€rn och badade med familjen Olsson/Jacobsson. 

SĂ„ himla fina kort jag fick ifrĂ„n Emelie 💞 

SĂ„ under dagarna jag jobbat har Ă€lskling och barna myst i skogen, lekt hemma, badat, leoslekland, kicki&muppen osv. Haft endast 2 lediga dagar pĂ„ 2 veckor. SĂ„ nu jobbar jag ynka 3 dagar till innan jag gĂ„r pĂ„ 6!!!! veckors ledighet. 

Blandade kĂ€nslor mĂ„ ni tro eftersom jag ÄLSKAR mitt jobb. NĂ€stan lika mycket som mitt hem och familjen. Jobbet Ă€r som mitt andra hem, min andra familj. 

Men det ska bli vĂ€lbehövligt att ta igen all tid med barnen. Även om de mestadels pysslar med sitt sĂ„ ska det bli skönt att fĂ„ vara med dem. Och med Erik nĂ€r han Ă€r ledig. 

Och sjĂ€lvklart hoppas vi pĂ„ mycket fina soliga dagar 💞 


I eftermiddag kom Ă€ven Sanna hit och fotade familjen + lillasyster. Kommer upp bilder lite nĂ€rsom dĂ€rifrĂ„n. Var trevliga timmar med kaffe och fotografering. 



Det var absolut inte sista gĂ„ngen!!! 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihÄg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

NÀr dina steg har tystnat, finns ÀndÄ ekor kvar. NÀr dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vÄrt hjÀrta, tar fram dem dÄ och dÄ, sÄ kommer du för alltid att vara hÀr ÀndÄ.
Vila i frid Baraa ❀