Blåa faran

Nu är blåa faran såld och jag kan med handen på hjärtat säga att jag saknar den. Den var helt perfekt första bil för mig. Liten och enkel att köra. 


Men nu ska man uppgradera sig till större bil kanske (!!!!) Och en bil med drag. Vi ska eventuellt iväg och titta på bil imorgon. Iallafall så är älskling ledig nu i 1,5 vecka nästan så det är ingen panik. Men ska bli spännande att få gå runt i en bilfirma och veta att man kan välja sin egen bil som kommer bli, min bil. 

När älskling kom hem i eftermiddag åkte vi till netonnet där han skulle ha en ny telefon. Blev en sony xz för hans del. Och sen gick vi vidare och köpte dop present inför söndagens dop. 


Innan vi for hem för tacomys så blev det kaffe hos mor och Leffa. 

Ser fram emot ledig tid med hela familjen. Och jag hoppas på mindre skrik och bråk mellan barnen och mer harmoni. 

Hoppas kan man ju iallafall 😏😏 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤