En av de bättre helgarna 💞

Vilka fina varma dagar vi haft. Och älskling kom ju hem i torsdags. Vilken lycka tyckte barnen. Och jag också givetvis 😊 


Så i torsdagskväll kom Sofie, Robin, Mamma, Tindra, Leffa och brorsan hit på grillat. Var en kanonkväll med godmat i bra sällskap 💕 

I fredags traskade vi ut i skogen på kantarell jakt. Vi hittade så det blev en påse i frysen iallafall. Och mer ska det bli, förhoppningsvis 😂 Benjamin tyckte iallafall att det var jättemysigt att gå runt i skogen och plocka svamp. Han blir nog skogsmulle som sin mamma och pappa. 

På lördagen efter frukosten packade vi in oss i bilen och for till arvika. Blev en hel dag hos Lylliz, Patrik och Emanuel med grillat i följd. Världens mysigaste dag tyckte vi föräldrar och barn 💕 


Söndag ; Det blev premiär på mormors glasscafé med mamma och c/o. Alla tog glass medans jag tog en paj. Men det kan jag oxå rekomendera. Glassarna såg inte så pjåkiga ut de heller. Men jag är ingen glass människa så pajen var alldeles lagom 👌 


På söndagkvällen åkte vi till mamma och badade. Härligt och mysiga timmar. 


Varit en kanon helg som som vanligt alltid går alldeles för fort. Jämt. 

Älskling jobbar även denna vecka mån-torsdag. Lång vecka för barnen som saknar honom så fort de vaknar på måndag morgonen. Men tur som haver så går veckan alltid minst lika fort 💞 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤