Fin dag

Tänkte på det, JÄVLAR vad mitt hår växer, 👇👇👇!! Visst jag står med huvudet på två olika vinklar MEN de är helt sjukt ändå hur fort det växer 😩😩 Det var ju inte alls längesedan jag klippte mig kort. 

Tur jag fick presentkort utav älskling på frissan. 😘 Lär då nyttja det snart. Bara jag vet vilken färg jag ska ha i huvvet 😂 
Ångrar nog att jag blekte håret. 🙄🙄

Idag har vi iallafall haft en jätte fin dag 💞 

Sofie och Ebba kom på förmiddagen och strax därefter kom siss'h och barnen. 
Det blev lekparkshäng innan vi traskade hemmåt och hade fruktstund i trädgården och fika inomhus. Mysiga timmar samtidigt som barnen fick leka 💞 
Ser fram emot nästa gång redan. 
Tog självklart inga kort 😩 Hade lagt ifrån mig telefonen helt. Så skönt å göra det emellanåt och bara fokusera på det viktiga. 

Sen i eftermiddag åkte vi och fiskade, blev 1 abborre och 1 mört. De blev tillbaka slängda i vattnet men vi fick upp dem. SÅÅ kul. Nästa gång ska vi ta med ett gäng maskar och picknick och ha en heldag på något fint fiskeställe 💞 Benjamin älskar att fiska 💕



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤