Semester!!

SEMESTER! Äntligen. Hur mycket jag än ÄLSKAR mitt jobb så är dessa 6 veckor så efterlängtade!! 


Att inte behöva ställa klockan. Att kunna ta dagarna som de kommer. Göra de man känner för och när man känner för det. 

Kunna göra saker som barnen vill som är svårare att göra när det är jobb/dagis. 

OCH tänk att det nu är Benjamins sista sommarlov ifrån dagis. Nästa år är det fritids som gäller innan han börjar 0an!! Helt sjukt vad fort de går 😫 


I eftermiddag kom mamma hit och slängde i en avfärgning i håret som luktade RÖV rent utsagt. Men asbra. Bilden är oviss. Men planen är att jag ska bli ljusare igen eftersom mitt hår växer värre än ogräs så får jag ju hålla på och färga mit hela tiden.  

Så en till avfärgning ska slängas i nu under helgen. 

OCH det är våran första helg tillsammans på 5veckor tror jag. Herrejävlar vad efterlängtad. Och inga planer alls. Skönt. Vi ska fiska iallafall om vädret håller sig uppe. Annars tar vi de som det kommer 💞 


Efter att Celine badade i eftermiddag blev hon jätte trött och bad om flera gånger att hon ville gå och sova. Men istället så somnade hon vid köksbordet 💕 

När pappan kom hem ikväll hade han med sig leksaker till barna, lövblås, gräsklippre och trimmer. Allt låter ju givetvis och är som riktiga. Antar att de kommer bli en hel del trädgårdsarbete i helgen ;) Mer än i vanlig ordning 😂👏


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤