suprise!

I fredags morse vaknade jag utav världens mest plågande magont. Låg och vred och kved utav smärta i sängen innan jag kravla mig till badrummet för ett bad efter jag fått i mig 2 alvedon. Var alldeles blek och svimfärdig. 3-4 ggn jag haft såhär förskräckligt ont i magen/underlivet. Känns som om hela innehållet i magen och musen ska komma ut rent ut sagt. 


Låg iallafall i ett bad tills det lanade utav.
Det blev lite frukost med familjen innan älskling tog med sig Celine och tog ut Chewy och sen hämtade de hem en STOOOOR vinterbonad kaninbur. 

Sedan tog han med sig barnen till leos lekland så jag villade ordentligt hela dagen fram tills kl 15 💞 

Efter att älskling köpt med sig ifrån pizzerian åkte vi och tittade på bilar men inget som föll mig i smaken alls så när bilhandlarna stängt köpte jag fika som vi åkte till mamma och Leffa med istället.

På lördagen däremot. Då fann vi den, Jag, älskling och Leffa. En vovlo s40 -09. Inte helt ny. Men perfekt för mig 😍 


Så ruskit nöjd!! Nu ska man bara vänja sig å köra den oxå 😂 


På eftermiddagen igår åkte jag, Tindra och Celine till farmor på fika. 💞 Alltid lika mysigt varje gång. 

Blev även bad för barnen och älskling. En annan nöjde sig att bada fötterna medans dom badade så läpparna blev blåa 😂

Och IDAG hörrni! 

Vi var bjudna på dop för barnens 3männing Iris. Ett jätte fint dop. För att sedan slås över till BRÖLLOP!! Och som jag haft det på känn. OCH vad fint det var. Allt ihop. Så glad över att vi fick äran att medverka på denna dag för hela eran familj 💞


Och nu ska jag avrunda för imorgon väntas Leksand sommarland med mamma och c/o. Det ser vi fram emot 👏👏


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤