En dag längre

Åh, imorse var inte mina barn alls pigga efter flera dagars ledighet. 

Fast Celine vakna vid 4 tiden imorse och var pratglad minsann! Berättade att hon och Benjamin trodde att det skulle bli åska igår och att de är rädda för åskan. Och vart är pappa, när kommer pappa hem osv osv. Somnade nog inte om förens vid 5. 
Och 5;40 ringer min klocka. Tack för den smulan. 

Men trots att vi var trötta så tog vi cykel framför bil till jobbet. Härligt. 

Dock mindre härligt när klockan slog 16 och jag skulle sluta och regnet öste ner. Så ringde mamma som snällt kom och hämtade mig så jag fick hämta barnen på dagis och då hade det hunnit sluta regna så hon skjutsade upp mig till jobbet igen. 

Men då passade vi att handla med ifrån affären innan vi åkte hem snabbt och bytte om innan det blev mat hos mamma innan fotbollsträningen.

Benjamin ville inte gå först eftersom det ösregnade. Men såg att Hampus skulle dit så då ville han minsann dit, och regnet det slutade även lika fort som det kom.

Så det var en mysig timme på fotbollsplanen 💞 

Imorgon väntas ett kvällspass igen och världens snällaste mamma passar barnen återigen och nattar dem eftersom Erik får jobba vidare tills på torsdag. 
Världens bästa mamma 💞 

Hoppas på många år framöver på fotbollsplanen där man får hejja på Benjamin och Celine med fotbollsgänget 😍 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤