ett pappers blad

Precis så 👆👆


Man står och lovar att man ska älska varandra i nöd och lust. Just där, just då. Även fast man inte vet någonting om vad som komma skall i framtiden. 

Men just där, just då. Så är det rätt. 
Jag vet inte vad som komma skall för mig och för oss i framtiden. Men jag vet att här och nu så vill jag inget annat än att bli gammal med dig, Erik. Jag vill uppfostra våra barn tillsammans, kanske kommande också. Jag vill jobba, jag vill slita, renovera, utvecklas, semestra, sova, bråka och älska tillsammans med dig. 

Jag älskar dig, jag tror på dit och litar på oss. Jag ska älska dig till mitt sista andetag, på ett eller annat sätt. 

Jag har gått genom höga berg och djupa hav med dig, och för dig. Vi har gått igenom eld och vatten och kommit ut starkare än någonsin. För vem tusan skulle kunna gått igenom de vi gått igenom? 

När en efter en vänder ryggen. 

Jag kommer alltid stå med bägge fötterna på jorden. För dig, för oss. 💞 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤