Kärt återseende

Idag när vi kom hem ifrån en lång jobb och dagis dag så stod Lulliz och Emanuel på uppfarten. YEEEY!!' Äntligen, som vi/JAG saknat dem 💞💞💞👏👏 


Ses så förskräckligt sällan, typ 1-2 ggr om året. Speciellt nu sen de flyttade. Men varje gång är allt PRECIS som förr, pratar om allt mellan himmel och jord. Fina älskade vän, vad jag tycker om dig 💞. Det blev kaffe och fika i massor bland barnastök och lek. Lekparken en stund innan det blev mera kaffe och jag slängde ihop kvällis innan de tackade för sig och åkte. 

Tusen tack för dessa timmar, det behövde jag. Ses snart igen hjärtis 💞 

Imorgon väntas ytterliggare ett 9timmars pass innan vi är lediga i 1 dag. Och imorgon är det barnens sista dag på dagis på 7 veckor. Så det ska bli så OTROLIGT skönt att slippa väcka dem, nu ska de få sova ut varje dag om vi inte ska göra något speciellt. De behöver all vila de kan få inför kommande höst och vinter 💞 



Sofie gjorde en inbakad fläta på Celine en dag. Åh vad jag hoppas att du får lika tjockt hår som mig och ett intresse för frisyrer 😂 Längtar iallafall tills man kan göra tjocka fina flätor och bollar i håret. Tossa mi 💞



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤