midsommar -17

Hoppas att alla har haft en fin midsommar. 


Jag har jobbat 15-21,30 så älskling och barnen spenderade sin eftermiddag/kväll hos familjen Hagström på grillat och tårta. De hade haft en kanonkväll där och jag är så rysligt glad för det 💞 

så kul att de flyttat hit, och grannar med oss dessutom. 👏 

Det är jobb för min del hela helgen lång. Kämpar ut med endast 2 lediga dagar på 2 veckor. Men kl 13 den 7/7 stämplar jag ut för 6 veckors semester/föräldraledigt!! 


Mina finaste 💞 


Ikväll när jag kom ifrån jobbet så hade älskling målat klart halva taket i hallen. Bara halva kvar 😂 Allt tar sån jävla tid rent ut sagt för oss men blir bra när det är klart. 👌 

Älskar er så sjukligt mycket. Och allt vi byggt upp 💞 vill aldrig någonsin förlora er. Aldrig 💕 together we make a family. 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤