Personalfesten

Kort ifrån personalfesten vi hade för 6 dagar sedan ; 

Det var världens mysigaste kväll!! Satt hemma hos Annelie på altanen och tjatade om allt mellan himmel och jord. Hennes gubbe åkte och hämtade mat ifrån pizzerian till oss. Vi åt och drack gott hela kvällen och 2 andra kollegor hade bakat kaka och änglapaj. 


Vi spelade kubb och fnittrade och flabbade som gud vet vad innan vi begav oss tillbaka till altanen för mer tjat och alkohol med musik. 

Världens bästa kväll med världens bästa kollegor. 

Annie och jag tackade för oss och sällskapade hem vid klockan 23. Och det var jag glad för dagen efter när jag var pigg. 

Tack kära kära KÄRA ni. 

Det är vid sådana tillfällen som man känner att man är på rätt ställe. Tycker så mycket om varenda en utav er 💕 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤