syskonkärlek

Vilken ledig dag det varit. En blandning mellan hat och kärlek rent utsagt. Ena stunden vill de slå ihjäl varandra, Celine och Benjamin. Och andra stunden älskar de varandra och leker hur bra som helst. 

Och där i mitten, står jag. Och funderar på om jag ska skratta, gråta eller skrika. Och rätt vad det är så får jag en stupränna jävel i huvvet när jag ska försöka sätta fast den. 

Så ja. Om det var så skönt att vara ledig idag vet jag inte. ;) 

Man blir bara så trött. Så jävla trött rent ut sagt när barnen bråkar om allt och ingenting. Spelar ingen roll vad man säger, vad man gör, hur man låter, om man viskar, skriker, inte säger något alls, om man är med dom, inte med dom osv osv.

Hur tusan gör man?!?!?! . 

Mitt i allt kaos har det iallafall lekts i lekpark, skog, promenader, och badat i badkaret tills de började bråka.... igen.... 😂

Imorgon är det jobb igen och pappan kommer hem inatt och med sig har han cykeln som Celine väntar så ivrigt på. Hopps dock inte hon vaknar kl 6 eftersom hon somnade strax efter kl 19 ikväll. 

Mitt lilla hjärta, inte konstigt allt gått fel ikväll när du var helt utslagen 💞 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤