💎💎

 
Idag var jag och Celine 'lika samma' som hon sĂ€ger i hĂ„ret. En vanlig svans sĂ„ bygger man pĂ„ en flĂ€ta sen. Jösses vad hennes hĂ„r vĂ€xer 😍
 
Dom har vart pĂ„ dagis idag för ovanlighetens skull. De Ă€r alltid lediga pĂ„ fredagarna annars eftersom Ă€lsklin varit ledig varje fredag. Men idag gick han brevid pĂ„ det nya jobbet. Och nu har han endast 4 dagar kvar pĂ„ det gamla. SĂ„ nĂ€sta fredag byter vi kapitel i vĂ„rat liv. SpĂ€nnande 💎💎 
 
IgĂ„r gjorde vi en vegitarisk lasagne. Bytte köttfĂ€rsen mot qournfĂ€rs. Erik mumsa och Ă„t med GOD aptit ;) tĂ€nk att det gĂ„r att lura en 'köttĂ€lskare' sĂ„ 👌😂 
 
Nu ikvĂ€ll efter jobbet packade jag ner en smĂ„ bebisklĂ€der som jag köpt till barnens nykommna kusin Signe. Jösses vad smĂ„tt 😍 kommer inte ens ihĂ„g nĂ€r mina barn var sĂ„ smĂ„ sĂ„ de kunde ha den storleken. Vart tusan tar tiden vĂ€gen?! Tur jag fĂ„r ett litet parvelsyskon i oktober som jag kan skĂ€mma bort med smĂ„ söta klĂ€der 💖
 
  
 
Det finaste jag har 💕 
 
Imorgon Ă€r jag endast ledig 1,5 timme pĂ„ hela dagen. SĂ„ nĂ€r jag kommer hem ska min bil till pappa för han ska kolla pĂ„ den under helgen eftersom blĂ„a faran ska besiktas pĂ„ mĂ„ndag 😂 Sen har jag köpt klĂ€der till min lilla syster med som vi fĂ„r Ă„ka dit med. Snart vĂ€xer hon ikapp mig och kan Ă€rva mina klĂ€der tror jag minsann. Lilla hjĂ€rtat. TĂ€nk att du snart ska bli storasyster. Helt otroligt.
 
 
Mina finaste tjejer 💕💕 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihÄg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

NÀr dina steg har tystnat, finns ÀndÄ ekor kvar. NÀr dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vÄrt hjÀrta, tar fram dem dÄ och dÄ, sÄ kommer du för alltid att vara hÀr ÀndÄ.
Vila i frid Baraa ❀