Veckan kom å gick

Denna vecka for förbi innan den ens startade. Känns så iallafall.  Veckan har bestått utav jobb, ledig onsdag och då var vi ute, sov i soffan och gick på promenader och gjorde det som fall oss in 💕 
 
Idag var Erik med Celine till bvc på morgonen inför 2,5 årskontrollen. Hon har växt hela 11cm på 11 månader och är numera 13kg tung och 93cm lång. En perfekt tjej 💕 
 
Vi hann även med att vara ute i en timme i skogen och lekparken hela familjen. Människor, katter och hund. 
Sedan väntades ett 13-22 pass. 
 
& medans jag jobbade hängde min andra hälft med finaste siss'h och barnen. 💕 
 
 
Mina fina 💕 
 
När jag kom hem ikväll så hade älskling målat första omgången på taket i hallen. Jösses vilken skillnad!! Ett lager till ska dit innan det är klart. Ska även försöka att hinna och orka med å måla toaletten i helgen. 
 
Imorgon ska älskling till nybble igen, så vad barnen och jag ska hitta på med vet jag inte. Men ska bli skönt att få en morgon och heldag tillsammans med dem. Även om de gör mig gråhårg och mer därtill ibland 😂 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤