vilken dag

 
Vilken dag! Sån trötthet jag haft i kroppen idag. Inte ens kaffet har räddat mig. 
Barnen och jag tog oss en promenad till mamma och c/o där gmormor och gmorfar var på förmiddagen 💕 
 
Sen har vi även hunnit med promenad i skogen, lek i lekparken och pappan kom hem vid 18 tiden och det blev kvällsmat innan Celine slocknade. 
 
Jag tog mig ett bad efter nattningen. Och mått illa hela jävla kvällen. Rent ut sagt. 2a gången på kort tid jag mår riktigt jävla illa efter en måltid med kött. Sist det var så slutade det med att jag blev veg. 
Så jag funderar på riktigt på att dra ner på köttet. Inte bli veg. Men dra ner på det. Inte värt att må så fruktansvärt jävla illa varenda gång man stoppat i sig kött. huu. 🤢🤢 
 
 
Celines hår växer som ogräs, bokatavligen!!! Men det är typ bara jätte långt i mitten av håret och sidorna är kortare. Funderar på om man skulle försöka kunna klippa rätt det så det blir jämnlångt. Eller om man ska låta det vara så det kanske växer till sig självt. 
Så kul nu när man kan göra riktiga hästavansar, fläta och till och med en liten boll 😍 Och hårspännen är viktigt med så inte luggen hänger i ögonen. 
Jag kan tänka mig att väran lilla donna kommer bli jätte 'tjejig' Med fina kläder, noga med hår, smycken och accesoarer osv osv. 
Eller så blir hon helt tvärt om 😂 Återstår att se inför framtiden 💕 
 
Tror älskling stack iväg på 1 öl eller 2 så nu ska väl jag slå igen mina ögonlock och sova. Natti 🌷

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤