Finaste vi skapat

(null)

Idag var det dags för att inviga overallerna. Men strax därefter blev det jätte varmt ute. Hur klär man sig efter vädret?! 
Dock gick ju Celines dragkedja i sönder. Så fick beställa express leverans på en ny overall eftersom det jobbas hela veckan och sen åkte mamma å köpte ny dragkedja så världens bästa Maggan ska laga den gamla overallen. Så nu finns de dubbla uppsättningar på vinter kläder med. Skönt. 

Imorgon väntas ett dagpass 7-16 så vad jag gör vaken vet jag inte (?) Hamnade framför tvn efter att jag kom hem. Bägge barna sov som stockar när jag kom hem. 

Älskade mor. Tack för du ställer upp. 
Än en gång. Jag vet att man tar dig för givet många gånger, men jag är så glad att vi har dig. Världen bästa mamma, svärmor och mormor. Du fyller alla de tomma platserna som finns. Du ställer upp för allt å alla hela tiden. Du ska bara veta vad värdefull du är för oss. ♠️ 

(null)

Korven ♥️

(null)

Det vackraste vi har. 
Det finaste vi skapat. 
Tillsammans ♠️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤