Första innebandy träningen♠️

Idag gjorde Benjamin sin allra första innebandy träning. Premiär alltså 💞 OCH vad kul han tyckte att det var. Vilken L Y C K A ! 
Han provade tom att stå i mål!!!! Benjamin som inte alls törs prova nya saker testade TVÅ nya saker idag. 

Han var så nöjd efter träningen och längtade redan tills nästa träning, OCH han fick en ny kompis 💞 

Tråkigt att jag ska jobba nästintill varje söndag när det är träning 😩 

Men idag var det hela familjen + morbror Jesper och mamma och c/o som var med och kikade på premiären 💞 

Så stolt jag är över dig älskade barn 💞 
Mitt barn 💞 

(null)

OCH skidor har han även testat på idag. Vilket även det var super kul tyckte han.
Ska det bli en sport kille trots allt detta? oavsett väder å vind? hmm. 
Finns det skidskola för 5-6 åringar? det kanske skulle vara något i vinter också 🙄 

Kommentarer
Kommenterat av: Annie

Bryngfjorden har från 4 eller 5 år :)

2017-11-21 kl 09:35:08

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤