dag som natt

(null)

(null)

Glad halloween önskar vi er denna tisdagen den 31/10. 

Imorgon är det November, alltså, November?!?!??! Helt sjukt vad fort det går!!! 

Idag var våra små hjärtan utklädda till hulken och spindelmannen när de skulle till dagis. Ruskit nöjda var dem 💞 

När jag kom hem ikväll så sov barnen. Såklart. Och imorgon vankas jobb 7-16 så kommer inte se dem på hela dagen där heller nästan. Mina hjärtan. Vad jag ser fram emot lördag nu. 💞 

Men fick snosa med Maja som var vaken för engångsskull 😍 helt otroligt vad mycket som kan hända på 2 dagar sen man såg henne sist. Älskade lilla gosefis 😍💞

(null)

(null)

Chewy älskar barnen. Men Benjamin och Chewy är något speciellt. Alltid, och då menar jag alltid ligger Chewy där Benjamin är. Dag som natt, morgon som kväll. 💞

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤