Hostiga barn

Underbara härliga lediga dag!! 


Idag har inte jag och barnen gjort mycket. Älskling har varit hos mamma hela ifrån strax efter 11 tills efter 18. Han å Leffa har snickrat och fortsättning följer imorgon. 

Så barnen och jag har hängt i lekparken, städat lite efter eget behag, varit i skogen. Hämtat skolfotopapperet på dagis, vilat och slumrat. Ätit mat osv. 

Benjamin gick faktiskt ut en stund ikväll när en kompis kom å knackade på. Hoppas hostan försvinner illa kvickt 💞 Både Celine och Benjamin har en jobbig hosta 😩 


Vad barnen och jag ska hitta på med imorgon vet jag faktiskt inte. Hoppas på fint väder så vi kan va ute efter hur dom mår 💞 Tur dom är pigga och glada trots hosta. 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤