💞

Dagarna är tunga sen i torsdags. Tankarna är ofta någon annan stans och seglar.

Det är tur att jag har jobbet och familjen att fokusera mig på. Men där emellan, när allting stannar så brister det och jag spricker. 

Jag vill bara skynda fram framtiden, samtidigt som jag är livrädd för vad som kanske komma skall. 

Jag hoppas bara att allt blivit ett stort stort missförstånd. Ett misstag.


Och här hemma nu nyser vi och snorar om vart annat. 


Och även Chewy är sjuk. Inflammation i prostatan. Han ska tillbaka till vetrinären på fredag så får se vad domen blir då. 😩😩😩 Alltid ska det vara något. 


Imorgon väntas ett långt kvällpass i följt av 2 långa dagpass innan jag går på 3 ledighet tillsammans med älskling💞💞 Ska bli så förbaskat skönt att vara lediga TILLSAMMANS. Endast setts ett par timmar sen i onsdags kväll 😩😩 



MINA 💞 Vad skulle jag vara utan er? 

Vad skulle jag vara UTAN er??? 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤