Tungandat

En 4 ledighet kom och gick. Herregud vad dagarna springer iväg.


Vi har hunnit med badhuset och tivoli på I2. Hälsat på gammelfarmor och köpt tapeter till hallen. 

Så nu ska det snart bli ordning i hallen oxå. ÄNTLIGEN! Och jag tror det kommer bli riktigt riktigt snyggt när det blir klart. Hoppas jag 😂 


Erik har även varit iväg på återbesök med Chewy. Prostatan var inte alls bra. Så vi fick välja på att medicinera han ytterliggare, kanske hela livet (?) Eller kastrera honom. 

Lätt val! Så nu är han kastrerad 💞 Och nu hoppas jag att det läker ordentligt och att allt får vara lugnt. Han har haft otroligt mycket otur nu sista året 💞 


Idag har jag jobbat 14-21,30 och nu väntas 2 dagpas 7-16. Jag hoppas dagarna fram tills fredag går fort. 


 På fredag kommer vi få reda på hur framtiden ser ut. 

Jag hoppas att den ser fin ut. 
Om något annat skulle visa sig så vet jag inte vad jag skulle göra. Jag klarar inte av något annat än ett posetivt besked. 
Fan också vad jag hoppas. 


Barnen hade iallafall haft en fin eftermiddag och kväll hemma hos pappa 💞 

Imorgon ÄNTLIGEN ryker håret. YEEEYY!!! Vad skönt det ska bli 👏👏👏


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤