cancer diagnos.

(null)

Igår var jag iväg till gyn igen. Den gången för en ny undersökning. Men inte för att kolla hur cellförändringarna är, utan för att se så inte cancer(n) sprit sig dit den inte ska va. 
Japp. Jag har grövre cellförändingar som är en cancerdiagnos just därför det är mer än bara cellförändringar.
DOCK har cancer(n) inte gått till körtlarna eller något sådant, (det de vill ha koll på) så det såg ju ’bra’ ut. Så nu ska vi avvakta tills oktober så får vi se vad som händer då. Ska bara va uppmärskam så jag inte får några blödningar eller något sådant. 
Läkarn ville jag skulle föda i lugn å ro så ska jag tillbaka 8 veckor efter förlossningen. 
Just nu känns det som om de kan operera bort hela jävla livmodern så jag slipper denna skiten, 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤