Vårfint

(null)

Igår när vi var i forshaga gick jag snabbt till svärfar för att titta. Fick ont i magen när jag såg att ljungen var kvar och inga vårblommor satt där. Såg ledsamt och sorgligt ut. Så idag efter jobbet blev det raka vägen dit med nya vårblommor. Blev en aning bättre med det lilla utbudet som fanns av blommor att få tag i på så kort varsel. Och nu lyser det ett ljus där med ❣️ 
Helt galet att 5 långa men samtidigt snabba år har gått. Jag vet att du på något sätt alltid är med oss. Men du kommer alltid att vara saknad. Alltid. 
(null)

(null)

(null)

En av de roligaste kvällarna jag haft. Det blev fest hos Lulliz med hennes mamma och styvpppa samt Ulla, Torbjörn och Erik. Det var precis i början när vi blivit tillsammans så allt var pirrigt och nervöst. 

Jag önskar att barnen kunde fått lära känna dig. 💔

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤